lördag 9 juni 2012

Helgen

Vilken ledig dag ja haft igår, jag va först på morgonen och red med min faster, då red ja hennes yngsta häst, och hennes ja pysslat med sen hon va föl och de känns ju konstigt när man ska rida henne. Men allt gick toppen bra och ja stor gillat den hästen. Hon är 4 årigt sto friser, vilken är en otroligt fin ras. Kolsvarta hästar för dom som inte har ngn aning.
Sen när ja väl kom hem så kastade ja min i duschen för att sen besöka täby c med min kära vän marina! Köpte ett linne och en klocka, armklocka. Jätte jätte fin. Ja hade kort på den tills ja böt telefon. (kommer till de senare i inlägget). Efter de packade ja och åkte ut till soludden och satt och bara njöt! Otroligt så avslappnad man blir när man kommer dit.
Idag så regnade de när vi vaknade så vi åkte till kista galleria och gick runt en stund, slutade med att ja köpte ny telefon. :-) nice eller hur? Vilken glädje! Tycker de e så svårt att välja telefon i dagens läge, finns ju en del att välja mellan. Men denna är inte alldeles för stor och inte för liten för alla appar. Den är i nyaste lagret och kommer då hålla mina 2 år.
Ja va skeptisk till vit telefon och ja ville inte köpa ngn men ja fastade faktiskt för denna och ja har inte ångrat mig. Därav att mina bilder här försvunnit :-( men ja ska försöka föra över dom sen.
Oj så ja skriver!

Måste bara tala om att ja gjorde både min svärfar och sambo glada igår, dom har verkligen tjatat att ja ska dricka whiskey, så igår drack ja ett nubbglas med whisky. Inte jätte gott ärligt talat men inte skit äckligt heller. Man ska ju ta en hutt när man är på segelbåten!
Trevlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar