torsdag 14 juni 2012

helgen


När ska man vakna? Hehe.. jag känner mig trött mest hela tiden men fy va ja får saker gjort hela tiden.. Då känner ja mig så bra:D hehe

Imorse så försov jag mig en halvtimme ungefär men kände ingen press och panik för de. Jag va bara en 10 minuter försenad till jobbet. Jag gick ändå dit dessutom.. grymt nöjd! Hundarna va lika glada som jag när vi gick kl 7.00 på morgoen:)
Sen jobbade jag på som bara den.. Gick superbra allting. Sen åkte jag tidigare till Malsta och där fick hundarna följa med och va på gården;) Hanzo undrade en aning vart ja va men inget gnäll eller skällande och då är matte nöjd. Nu ligger dom helt utslagna på golvet båda två.

Imorn drar vi ut och seglar:D Yeey! tillsammans med Jens och Jonna kommer de bli fantastiskt tror jag! Äntligen lite sommar känslor. Eftersom jag inte kommer ha ngn semester som det ser ut idag så är jag överlycklig över dom helger vi ska ut med båten.. Så lugnt och fridfullt! Jag hoppas att kunna boka in en helg eller en natt bara tillsammans med mamma och pappa på båten. Segla lite, mamma vill ju jätte gärna. Pappa säger ju som vanligt inte så mycket! haha..
NU TAR JAG HELG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar