torsdag 13 augusti 2015

Bär av snart till läkaren

Ja, snart bär de av de otroligt härliga gyn. Hua.. men jag hoppas att jag får klartecken på vad som är fel och att vi tillsammans kommer fram till en lösning. Jag hoppas också att jag slipper de här med operation. Om jag behöver de så hoppas jag på att inte behöva vänta så länge på en tid. 

I natt har jag verkligen sovit, men vaknade före klockan av att vatis startade denna traktor som alltid ska låta vid 7.00 tiden och i övrig vaken tid är de knäppt tyst. haha..

En maskin tvätt är igång och ja har plockat undan en massa grejer och duschat och varit ute med Karro. så en väldigt bra morgon men jag börjar känna mig trött nu haha.. Idag (beroende på hur jag mår) så ska jag ut och måla hos mamma och pappa, annars blir de hemma på soffan med datorn och då kan jag ge tillfället i akt att jobba ifatt en massa med firman som inte är gjort som ligger och väntar på att jag ska göra de. Ibland önskar man att man kunde anlita ngn annan att göra precis allt åt en men de e dyrt och onödigt med pengar, jag kan ju göra de själv och jag får mer koll hur det går för firman och jag lär mig massor. Vilket är skit kul när man förstår hur allt funkar.

Om man ska ta och äta lite frukost då kanske? Jag är inte, konstigt nog, så hungrig. Men jag vet ju att jag bör äta. Finns ju typ inget värre i just denna situation när man ligger i den där hemska stolen hos gyn, man är obekväm som det är och man har en människa man egentligen inte känner mellan benen och så slår magen till och kurrar som om åskan går. Eller ännu värre iofs. om man måste prutta! Fy fan va hemskt !!!!! Neeej, de får bara inte hända. Okej, prutta är värre än att magen kurrar av hunger. Hemska tankar. Tänk om man dessutom är lite halvrisig så när man släpper sig lite så luktar de DÖD! Nej, nu drar de ännu mer för att gå dit, varför började jag med att skriva de här? haha.. I helgen har vi haft så himla mycket snack om bajs och kiss så de sitter kvar en aning. Jag växer nog aldrig ifrån de här med kiss och bajs, att de inte ska vara roligt. Jag kan skratta så  jag vikar mig dubbelt. Löjligt kul i mitt tycke.

nu måste jag sätta igång och hänga tvätten och ÄTA frukost. Ha en toppen dag nu alla läsare. Jag återkommer om hur de gick hos gyn sen. Hoppas hon är på bra humör, detta är hon som opererade mig och jag tycker hon är grym men jag vet oxå att hon har några gånger varit på lite sämre humör och är lite väl hård i sina ord och använder gärna ord man inte förstår. Men jag håller tummarna :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar