onsdag 5 augusti 2015

Trötthet & lathet

Det här med trötthet är så otroligt svårt att hantera i mitt tycke.  Det är så svårt att göra mitt jobb på bästa sättet som jag en gång gjorde. Att ha så mycket tankar och idéer om hur ja kan göra med firman som dessutom skulle gynna den men orken finns inte.  Jag försöker så gott ja kan att göra de bästa, jag går alltid över mina gränser och försöker att hålla mig uppe och göra saker och göra mitt jobb på allra bästa sätt.  Idag, nu ikväll fick ja rejält med typ som träningsvärk i båda benen.  Framförallt i låren och vaden på vänster ben. Tycker inte ja har gjort något men de går över snart. 

Folk kanske tycker jag är lat och se e det sista ja vill.  Men ja kan inte hjälpa när hela kroppen skriker efter vila.  Att städa konstant i 5,5 timme är rätt tufft och sen jobba lite mer efter det. 

Nä, nu ska ja försöka orka mig upp och slänga mig i duschen och hänga upp trasorna.  

Kram på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar