fredag 21 augusti 2015

Jobb, middag och brännhet

Dagen började såklart som alltid med en promenad med karizma, sen stack jag iväg till jobbet och de gick kalas bra. Mycket damm men de gick ändå rätt enkelt och de flöt på rätt bra. Dock tränade jag inte när aha städade denna gång utan idag va de mer fokus på just städningen eftersom de va nollställning. Då är de första gången jag är där så då måste jag lägga all krut på just de.

Sen har jag jobbat lite hemma, tvättat och skura golvet, diskat undan, jobbat vid datorn och dessutom bara slappat till ett avsnitt av vänner. Håller på att rulla alla avsnitt på vänner, dom är ju underbara.

Sen gick ja hem till en väninna som idag bjöd över mig på middag. Honungsglacerad lax men potatis och sås sen kaka efter det. Jättegott! Täck ännu engång! Men va jag ångrade att sig tog mina jäkla skor, jag har gått i dessa så många gånger och så mycket men idag gick de inte alls, när ja kommit halvvägs började jag känna att de brändes på ena foten under tårna typ och de blev inte bättre desto mer jag gick, sen va de super varmt! På vägen hem, svalare och trodde att de skulle gå toppen  de här men nä, ont i nästa for oxå på samma ställe och nu bränner de så bara den under fötterna!! Har även duschat av dom i kallt vatten men de hjälpte inte :-( bar för stunden.

Nu ligger jag i sängen och ska sova, jobb imorgon på mitt lilla varannan helgs jobb. Taggad men känner mig lite trött men va fan...!

Hoppas ni har en bra lördag kväll gott folk! Massa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar