onsdag 19 augusti 2015

Fantastisk ledighet

Semesterns sista dag, haft en fantastiskt semester. Nu har ja haft två veckor semester i sommar dock inte sammanhängande  men de har verkligen varit vila. Fint väder med sol och bad.

Hade egentligen en massa saker att göra hemma men ja valde att vara i sthlm hela tiden för att faktiskt kunna slappna av, annars gör ja de inte.

Idag blir de jobb hos mina päron (målning) sen jobbar ja 7 dagar i sträck! Phuu.. Nästa fredag är det kryssning som gäller och ja känner mig totalt otaggad :-(  jag känner mig alltid taggad dlm roligaste kryssningar ever och ändå känner ja såhär? Ärsch de går nog över! När de på riktigt börjar närma sig så är ja nog rejält taggad sen.

Jag hoppas ja slår klackarna i backen så ja pallar med jobb nu alla dessa dagar och att jag pallar med r trycket! En del nytt att lära och och massor ska göras och bli klar med så smart som möjligt!

Hur har er sommar varit? Trots att vädret inte har varit de bästa så hoppas jag ändå att ni har haft de kalas! Jag har haft två veckor och den ena va ja iväg till Rättvik och Java lika trött när ja åkte dit som när jag åkte hem haha... Sen denna vecka har ja oxå sovit rätt mycket. Tror de e det jag behöver egentligen!

Nä fan 7.16 är klockan och va fan gör ja vaken? Jo det e ljust... Ja funderar på att ta mig och packa mina grejer och dra. 

Ha de så bra gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar