söndag 2 augusti 2015

Classic car week 2015

Ja classic car week bjöd på rejält kallt och regnigt väder, lite mindre folk och mindre bilar. Dom flesta drog mitt i veckan pga vädret. Men några halva dagar eller vissa heldagar med växlande molnighet. Dock blev de svinkallt när solen försvann så nej, de va inte som de brukar. Tyvärr! Men en kväll va en kväll ja kommer leva på länge. Herregud så med skratt och knappt något avbrott!

Väl hemma igen på fredagen så va de bara att packa upp, tvätta osv. På lördagen jobbade ja hos mamma och pappa och klippte gräset. På söndagen va jag och hälsade på mormor och morfar, morfar är så otroligt dålig, så nu hoppas man ju på att de ska gå fort,för hans skull oxå. Han säger ju själv massor av gånger att han gett upp, han har ledsnat.

Fick en så otroligt ledsam, chockerande besked hör i går som ja fortfarande inte släppt taget om. Livet är så otroligt orättvis! Ja kan inte sätta mig i situationen hur de känns när en nära familjemedlem går bort sådär plötsligt! Ja lider verkkigeb med dessa människor omkring. Finns inga ord!

Ska strax åka och jobba men ja e så förbaskat trött! Kroppen skriker åt mig att inte jobba men min semester är slut. Kanske att ja har en en till om två veckor. Men de visar sig.

Kramar på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar