måndag 26 december 2011

Bortblåst

Känner mig lite bortblåst nu kan man säga. Herregud, vilken blåst!
Vaknade inatt en massa gånger för att de kändes som huset skulle blåsa omkull! Eller ja, natt och natt.. Kl va ju halv 3 när vi kom hem från Jens!
Vi av först hos mamma och pappa på julmiddag. Jätte mysigt! Sen åkte vi hem till Jens där jocke oxå va så de blev planering inför nyår.

Idag ska vi åka till flygis och är om vi hittar en säng till Karisma, sen ska vi hämta syrrans bil hemma hos mamma och pappa. Sen blir de städning här hemma, fy fasen så det ser ut. :-/vem har stökat ner på de här viset? Jag ursch...
Men det kommer bli så skönt med städning och sen mysa ner sig i soffan för att kolla på en massa avsnitt av Terra Nova! :-)
Åhhh mys! Längtar tills man är där hihi.. Välstädad lägenhet, tvätten är hängd, disken är ren, hundarna är rastade, låter ju hur bra som helst, ska bara uppnå allt detta. :-)
Medan killen sover så ska ja nu klä på mig och börja göra mig iordning för en morgonpromenad och sen handla lite frulle och sen börja smått med de som bör göras.
Hoppas att ni får en jätte bra dag nu! Många kramar från mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar