lördag 3 december 2011

Resan

Nu har jag gjort min längsta resa hittills, nice! Men jäklar va slut man blev i ryggen och inte tal om benen. Första timmarna va vi såklart på Arlanda och redan där kände jag pirret i magen. Vilken resa detta kommer bli;)
Jag sen hade vi då 9 timmars flygresa framför oss. Det gick bra trots att ja va lite orolig för att sitta på ett plan så många timmar, men de va dom sista 3 timmarna som va värst! Men de va bara att pina igenom de. Vad ska man göra när man är 11000 meter upp i luften? Väl framme i Chicago så hade vi ont om tid men vi hann lagom till nästa flyg som skulle ta oss vidare till Tampa! De tog nästan precis 2 timmar så de va inte så faligt. ;) men nu hade hungern börjat smyga sig på en aning vilket gjorde att man blev trött. När vi va på väg att landa ville man bara kliva av i farten nästan för att slippa planet. När vi äntligen checkat ut där så va de dsx att hämta ut hyr bilen vi ska ha i 1 vecka, vi betalade lite extra så nu har vi en svart mustang cab:p
Så nice! Bild på den lägger ja upp senare eftersom de är mörkt nu så blir de inte ngn bra bild.
Vi fick se solen gå upp och när solen inte gått upp och sen se solen å upp igen och nu när vi landade i Tampa såg vi en underbar solnedgång.
De känns jätte skönt att vara här men ännu är de som en dröm, man har inte fattat att man är här.
Vi käkade jätte god pizza här, ja fick dåligt samvete när ja åt mkt mer än min sambo, men ja ska väl kanske vara stolt istället?!

Nu ska vi äntligen sova, därhemma är runt 3 på morgonen och här en kl runt halv 10 på kvällen. Vi har båda hållen oss vakna hela resan;)
Återkommer snarast möjligt, så fort ja har nätuppkoppling så dyker ja upp här på bloggrn och hoppas att ni följer min resa genom florida, USA!
Kramar, ja bjuder på bild från sol uppgången över grönland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar