torsdag 5 april 2012

Äntligen

Idag har jag jobbat på som enalning och redan kl 8.10 hade ja, jobbat, duschat, gått en promenad med hundarna, plockat i och ur diskmaskinen :-) Sen jobbade jag lite till sen va de dax st äntligen får träffa mitt älskade gudbarn även systerdotter! Looovley! Åh vilket snällt barn hon är, sov, käkade bajsade. Skrek nästan inte en enda gång, lilla snuttfia! Ja stannade ett tag, vi käkade pizza och nu e ja så grymt jäkla mätt kan ja lova! :-)

Min kärlek till denna lilla Haylie är enorm! Nu förstår ja va folk menar när dom säger att man känner en så stor kärlek till sitt barn att de e obeskrivligt! :-)

Imorn är de långfredag och ja ska ev. Ut och rida hos min faster. Om inte vädret tillåter de ska ja städa källaren, fy så de ser ut!

Nu ska ja ut med hundarna en sväng och sen sova!
God natt köra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar