tisdag 3 april 2012

Hundliv


Vilket hundliv! :) Här har vi vår hundfamilj. Uppefrån har vi Hanzo, Caisa, Karizma, Stig( som kollar åt ett annat håll) och söta Elza.
Underbara hundar allihopa, alla har sin egna personlighet kan ja lova.

Idag har jag inte haft en bra dag så vi struntar i att ens nämna den. Nu är det äntligen sol igen, de e ju lite trist att den ska komma när de e dax för den att gå ner:/
Min syster ringde nyss och frågade hur jag mådde för att mamma och pappa skulle åka in och träffa "lillan" ikväll. Men jag fick avböja den:( Känner mig tung i kroppen så de är ingen ide att träffa henne ännu. Bara jag inte bli sjuk så de tar en jäkla tid innan jag får träffa sötingen. :(
Ska snart iväg och jobba igen, denna gång i Rimbo. Det är väl den enda gången jag är i Rimbo, annars åker jag bara rätt igenom de:) hehe!

Jag börjar sakna att träna hunden i Agility. Jag vill testa Karizma hur hon reagerear på sporten men dock ser de ut som om jag inte kommer ha tid eller råd med de. Så jag får öva lite på hemma plan skulle jag tro. De finns ju lite Agility hinder att köpa. Jag har lite grejer i serien så de e väl bara att fortsätta. Men den energin och lusten Karizma har så tror jag att hon kommer lära sig as fort. Hon älskar ju att träna för då innebär de lek och lek är de bästa hon vet. Hon gör allt för en leksak... :D Gullfian!

Nej om man ska göra lite nytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar