tisdag 10 april 2012

stoltheten


Jag har blivit ( har alltid varit) men har blivit mer intresserad av att ta en massa fina kort! De e ju så sjukt kul ni när vi har en riktig kamera att ta kort med. :) Jag kan visa några bilder jag tagit sen när jag sitter vid rätt data.
Nu har jag jobbat på 2 olika ställen och har varit hemma på lunch och slänger in ett inlägg medans.

Varit ute med hundarna så dom fick springa av sig innan dom ska bli lämnade 1,5 timma, ( de kan hända mycket på den lilla stunden när Karisma sätter igång kan jag lova), så möttes jag av en tant som sa " jag har spanat in er flera dagar i rad & måste säga att ni har fantastiskt fina hundar. Otroligt vackra dom är". När man går därifrån så känner man en viss stolthet. Man blir så stolt över dom små liven. :) Dessutom skötte dom sig oxå, medans hon stod och prata med mig så satt dom så fint bredvid varandra och va inte alls intresserade av att hälsa på den gamla tanten.. Vilket dom kan göra:p

Nu ska jag vidare till jobbet och ska sen förhoppningsvis om ja hinner träffa min kära syster och mitt älskade Gudbarn! <3

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar