tisdag 3 april 2012

Jobb år

Detta kommer nog vi mitt livs jobb år! Ja tror inte att jag ska ta ut ngn semester alls i sommar utan jobba dom vill ha städning under hela sommaren. De kommer vara tufft men förväntat mig en härlig belöning. Måste prova mig fram. De här är kanske de jag behöver för att komma ikapp. De skär i hjärtat att inte ha tid med hästen som redan nu är bakom mig :-( ska se om ja kanske kan lösa de problemet snarast. Alltså är de meningen att livet ska se ut såhär? Ja mår ju fruktansvärt inom mig. Christoffer som verkligen har sagt i 1 års tid, hur mycket vi ska segla i sommar. Men tyvärr! Han däremot kommer nog vara grymt mycket på sjön men ja, jag får stanna här ja. Han har flera flera veckor semester och ja kanske möjligtvis får 1 vecka. :/
Ja lätt kommer de inte att bli men som sagt, ja hoppas de blir värt de. :)

Nu måste ja åka på jobb 2 sen 3ovh sedan 4..:)
Ha de så bra sålänge:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar