söndag 8 april 2012

dagen:)



Här sitter jag med den otroligt fina mössan som jag använder när ja ska färga slingor i håret. Så himla "snygg" man känner sig. haha.. 
Igår blev de en lunch middag med mina föräldrar och då gick vi alla till "blåbacken" som jag kallar de där de är fullt med blåsippor. Varje år är de helt proppat med blåsippor i den slänten. Vi är där varje år och farschineras  ( hur de nu stavas) av de fina blommorna!! Så otroligt vackert! Att man kan bli så lycklig av blåsippor. Detta va kanske inte den bästa bilden, men den får helt enkelt duga. :) De va lite sorgsen middag, mamma va rätt ledsen och saknaden va otroligt stor efter vår Zorba. Stackars mamma,även om jag tog de hårt kan jag lova att mamma tog de dubbelt så hårt. :( Men såklart blev de en hel del skratt oxå! Idag ska vi på lunch/ middag hos min älsklings föräldrar. Gott! :pHa nu en underbar söndag, jag hade stort önskat mig en varmare dag men jag får nöja mig med solen, den är ju inte så dum ändå:Dsee ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar