fredag 13 april 2012

I know

Ja, jag vet att jag avslutade flera inlägget lite för snabbt.
Jag vet att jag va dum som inte tog telefonnummer på killen som körde in mig.
Men chocken gjorde att jag handlade fel i det här läget men de e väl inget att göra åt de nu, blir de problem går jag ta tag i de då istället.
Ingen på fb frågade hur de gick med mig eller bilen så antar att de är ointressant, för er som inte har Facebook kan jag meddela att bilen går prima och inte en skråma! (synligt)!

Va till Täby C idag med mamma en liten kortis, vilken va kanon sköj, komma iväg lite. Jag blev ledig från en kund idag så fick lite tid över :) aldrig fel! (ibland)!

Gör ngn timme sen gick T från sambons jobb här ifrån efter att ha käkat lite middag och druckit gott. Tror han tog om ca 3 gånger, tror han menande att han gillade de re :-)
Nu är de sängen så man orkar fira min systers kille som fyller hela 30 år! De blir fika hela dagen och vet inte vad som händer på kvällen ännu. De löser sig! :p

God natt köra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar