måndag 23 april 2012

Lycka

Modette, lilla sessan har idag äntligen fått betäckas. Som jag har längtat efter att få betäcka henne men har varit rädd för att jag skulle få stå där med flera oxå, vilket jag absolut inte haft råd med. Min gamla dam ska (om allt går bra) bli mamma igen. Hon haft ett adoptivföl en tid nu, vilket hon bara älskar. Hon älskar ju föl. Så nu håller vi tummarna för att vi ska få en avkomma av min älskling. Kan tillägga att det inte är jag som ska behålla fölet utan det är där hon står nu som ska ha det.

Idag har de varit en lyckad dag, humöret har varit på topp :) det är en otroligt stressad vecka framför mig men helgen bjuder på festligheter. Imorn ska ja stressa en massa på jobb, sen ska bilen få lite uppmärksamhet och sen är de jobb igen. Kul att man håller sig sysselsatt tycker ja. Vet inte när de hände sist, att jag inte hade ngt att göra. Ojoj.. Länge sen.
Idag har ja saknat min kära Evelina. Ibland får jag en sån saknad av en vän. De bara dyker upp!
Nu ska ja sova och vila min duktiga kropp som kämpar så hårt varje dag!


1 kommentar:

  1. Varför är vi så dåliga på att ses alltså?! Dumma oss! =(

    SvaraRadera