fredag 20 april 2012

Fredag


Inget blir som man tänkt sig. Jag har trott i mina 13 år som hästägare till Modette att jag alltid ska henne kvar tills hon levt klart detta liv, men dessvärre har de inte blivit så. Jag ska ev. ge bort henne till dom som har stallet där hon bor just nu. Vilket gör så fruktansvärt ont i hjärtat mig. Så fort jag nämner de börjar tårarna rinna. Även om jag inte betalar så mycket för henne så måste jag göra omprioriteringar i mitt liv när de gäller ekonomin. Den lösningen jag har idag som jag trodde skulle hålla håller inte. :*( Min älskade Modette! Du som skulle vara min i all evighet, jag har ju lovat dig de i alla år jag haft dig!!!

Men såklart är de annat oxå som jag ska försöka ändra på, jag ska fixa min bil och sälja den och köpa ngt annat billigare skrot att åka runt i, jag ska även sälja av mig på grejer jag har idag som jag inte använder. Så håll utkik de kommer nog även upp här bloggen.:)

Idag har jag varit en tuff men kort dag! Vill inte prata mer om de idag, utan jag kan istället gå in på att jag jobbade extra onsdag-torsdag på älvsjö mässan i stockholm. vilket va kul! :)
Snart är de mässa igen i täby som jag ska jobba på.
Nej nu ska jag fredagsstäda! Ha en bra helg!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar