söndag 24 januari 2016

Helgen

Det är inte mycket jag kan klaga på vad gäller min helg. Haft en helt fantastisk helg, även om jag har jobbat så har jag hunnit med att träffa älskade vänner.
 
Min vecka har varit rätt lugn så ja har hunnit sova och vila, läsa bok men ändå haft jobb som rullat in, så kom helgen med början som alltid en fredag. Jag va på jobbet och sen när jag kom hem va jag helt plötsligt lite rastlös, haha.. Karizma va hos sin bästis Bamse och Åsa, hon skulle komma med henne sen när hon slutade jobba så jag va utan hund. Så fick jag ett erbjudande jag inte kunde säga nej till nämligen en kill kompis Krister skulle komma över på middag och sova kvar. Såklart han skulle de :) Vi har inte setts sen november så de va på tiden att ses. Han kom och vi käkade pepparbiff med sötpotatis. Såå himmelskt gott kan jag meddela. Efter de satt vi och snacka och sen kom sofie över på lite öl och gott sällskap, vi fastnade på Youtube och skrattade så vi tjöt emellanåt.
sen gick jag upp och jobbade på lördagen och sen hem för att sova en stund men blev störd av olika anledningar så jag vilade väl mest kan man säga. Efter vilan gick jag och Karizma ner till flygis för att möta upp L så handlade vi lite mat och godis. Hem till Lellan och lagade mat sen kom  hennes man och Krister hem från träningen och jag blev serverad med ett glas vin. :) Sen käkade vi och åka hem till mig. Där mös vi upp oss i soffan och snackade en massa mellan himmel och gjord tills vi hamnade Youtube ännu en gång och skratta så vi tjöt till Robert Gustavsson bla. och mycket mycket mer :)
 
 
 
 
Sen kom Chrille, en vecka sen vi sågs sist så de va underbart att få träffa honom igen. 
Sen va de som sagt god natt för min del, men ja följde såklart Lellan en bit hem.
Nu sitter jag på jobbet och har precis ätit lite lunch, vikningen :D Mumms med en saftig hamburgare och pommes. SÅ onyttigt men så gott. Har varit så nyttig ändå den här veckan ;)
 
Ikväll blir de lugnt men film och mys i soffan. Tagga inför en extremt full vecka med jobb, läkare och begravning. Är bara ledig en dag (begravningsdagen) på 15 dagar. Har redan jobba 6 av dom dagarna. Dock inte fulla dagar. Men dom här dagarna som kommer nu är de hela dagar.
 
Ser fram emot Wheels kryssningen som närmar sig. På den dagen ska jag äntligen till frissan och få känna mig fin, sen ska jag tatuera mig igen på kryssningen. :D Mycket förändringar till de bättre. Hoppas tatueringen blir klar den här gången, beror ju på mig hur länge jag orkar sitta där och dessutom hurlite/mycket jag vill ha. Ja har så mycket ideer ang tatueringen så :) hehe
 
Nu ska ja sätta igång med jobbet, men de är väldigt lugnt här nu.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar