tisdag 12 januari 2016

Min trötthet

Min trötthet ställer till det alltmer för mig nu.  De blir lixom värre.  Ja orkar aldrig vara vaken en hel dag utan måste vila emellanåt för orka med. Ja försöker med allt, C-vitamin, järn och träning.  Men de funkar inte. Ny börjar även kunder och folk ja träffar säga att ja det trött ut och påpeka att ja "kanske inte orkar",  nu får de bara nog! Så imorgon ska ja ringa och boka tid för mitt problem.  Ja kan inte fortsätta såhär! De är hemskt! Man försöker på alla möjliga sätt och ändå blir de aldrig bättre?!  Hoppas dom hittar vad som är fel så ja kan hjälp.  Ja känner att ja inte kan leva mitt liv som en normal människa och de har känt länge, trodde det va att ja hade diagnosen utbrändhet, stress och ångest. Men ja vet inte...  Är ja där igen tro? Nä, ja hoppas verkligen inte det! Blir ja sjukskriven igen kan ja nog glömma mitt Företag, då måste ja börjar söka nytt jobb. Nej, de här ska vi klara av!

Ja känner mig bara så lat, och tråkig när man aldrig orkar göra ngt. Ja försöker alltid ta mig ut på mina promenader och lyckas hyfsat bra ändå men ibland är även de jobbigt. Att vakna varje morgon och känna att man "ja håller nog på att bli väldigt sjuk"  de e inte normalt. Kroppen ömmar och mår allmänt piss och musklerna kan kännas av på ett annorlunda sätt. Man känner sig gamla och kroppen håller inte för någonting! Så nu måste ja kolla upp de här allvarliga! De måste finnas sätt att åtgärda detta.  Såhär kan ja inte leva! Ja vill ju göra en masa roligt i livet.

Nu ska åka och jobba.  Sen blir de middag (matlåda),  och kolla på vänner.  De e nog så min kväll får se ut ikväll efter jobbet. Ja är lite hungrig men ja tror ja klarar mig till efter jobbet. Skönare att ha jobbet gjort och äta och slappa efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar