onsdag 13 januari 2016

Vinterland

Nu kan man inte annat än att säga att det är rejält med snö ute! Jäklar va de snöar! Min bil på snart en timme är helt insnöad! Ja står dessutom i en snödriva haha... Får se om ja kommer här ifrån idag. Plogbilen har varit här och plogat så nu har ja en vall runt bilen dessutom så vi får se. Annars får ja gå till kunden som inte bor så långt härifrån och jobba klart tills ja kan ta tag i problemet. Kommer inte ha tid eller råd att vänta på någon bärgare så då är de lättare att vänta tills typ pappa är i stan igen och kan dra loss mig.

Idag ska ja ringa till läkaren och boka tid för min trötthet. Ja drar mig hela tiden för de trots att ja själv har bestämt mig för de. Knäppt men så är det.

Just nu lyssnar jag på digilistan 2015.  Alla 30 låtar som slog igenom  under förgående året. 

Snart är maten varm och ja ska få i mig lite lunch för ovanlighetens skull.  Men ja börjar bli jäkligt duktig och faktiskt äter lunch. Klapp på axeln.

Nu plingade mikron till så lunch dags. Puss på er i de snörika landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar