tisdag 19 januari 2016

Jobbdags

Då går vi in i mina 10 dagars jobb då.  Dagen är här.. Gör säkert en stor grej av de här men de känns verkligen.... Jobbigt, hårt och ja undrar om ni fixar de. 

Men läkartid är bokad och ja ska dit nästa vecka och sen är även en klipp och färgning bokad om två veckor.  Underbart! Ett helt år sen så de e dags.

De här med att inte sova är ju värdelöst, har legat vaken snart två timmar och vridit och vänt mig år alla möjliga håll.  Oron är i kroppen  på alla möjliga olika plan.  Mest ekonomin som vanligt.  Nu ska bensinpriserna höjas med 10 kr litern.  De blir ungefär 22 kr liter.  Hur i helvete ska man få råd? Detta gör att jag och Karln kommer träffas ännu mer sällan än vad vi gör, de kommer bli för dyrt att pendla, dessutom är de ju trängselskatt på Essingeleden så de blir för dyrt. Jq har svårt som de är idag att ta mig privat med bilen någonstans, alltid planera mina turer.  Förstå att åka  buss/taxi?  Nä bäst man kan hålla sig hela hemma och gå/cykla till jobbet så man slipper bil. 

Jaja nu ska ja vila sista timmarna innnan ja ska kliva upp. Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar