söndag 3 januari 2016

Lägenheten

Bilder kommer under dagen. Jag har äntligen börjat få iordning på saker och ting i lägenheten. Känns så otroligt skönt! Har en större tv på väggen (dock en äldre plastmatv men för mig ny),  alla tvspel är kopplade,  8 bitars, 18 bitars och wii, sen även cromecast och blu-ray! Skit roligt! Sen idag ska ja ta bort knopparna i köket för att sätta dit nya snyggare handtag. Hoppas de blir som ja tänkt mig med de tror ja. Tavlorna är uppe på sin plats oxå. Så kallt att få lägenheten mer som ett boende och inte som en mellanlandning.

Ska strax kliva upp och gå en längre promenad med nussan och sen ska ja åka och jobba. Ja va sjuk när ja skulle jobba och även över nyår så nu börjar ja kunna mig piggare så idag ska ja iväg och göra snyggt.  Säkert rejält skitit!

Ja är så nöjd med hur mitt år har börjat och ja känner  mig lycklig. Ja ska ta med mig den här känslan och verkligen kämpa för att må såhär, de e ju underbart! Att slippa må så himla dåligt utan att faktiskt låta sig må bra och om de e ngt som sätter stopp, ta reda på vad det är. Ja vet ju att de e svårt för stunden meb ja ska banne mig klara av det. Att få lite ledigt såhär behövde ja nog för att ladda upp lite batterier att börja ändra på mitt tänkande.

Nä nu ska ja kliva upp så ja inte latar bort dagen alldeles! Så roligt när man får saker gjorda!

De värsta (som ja inte direkt kan  påverka)  är smärtorna i magen. Varje dag har ja fått ont nu som är påtagligt. Ja har missat att ta p-piller samma tid så nu ställer ja klockan samma tid som ja brukar gå upp för att ta pillret. Får hoppas att de funkar så ja slipper operation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar