torsdag 21 januari 2016

Thuns

Imorse fick jag besked om att kundens son hade insjuknat i magsjuka och därmed blev de inget jobb för mig. Karizma va hos Åsa så ja tänkte, herregud vad ska man hitta på idag? Jag och mamma bestämde oss för att åka iväg till thuns. Dessa ljusstakar va bland annat de jag köpte. Så mycket fint, svårt att begränsa sig när man går och shoppar och hittar så mycket fint. Men jag lyckades hålla mig under 1000 lappen iallafall. 
Annars hade ja nog fått små panik!

Nu har ja diskat upp och gjort iordning i köket,  packat upp de inhandlade och ska strax byta om till jobb kläder, dra till kvälls jobbet.

Efter jobbet får de bli middag (matlåda)  och sen film eller avsnitt av vänner. Ska nog dammsuga en omgång innan jag drar mig iväg till jobbet tror jag. Ska även stretcha en gång till oxå innan jobbet. Alltså herregud va ont de gör! De felet i höftböjaren jag har va inte att leka med alltså. Inte konstigt att man har och haft ont! Den är ju super kort i jämförelse med den andra sidan.
Torka av handfat och toalett ska ja hinna innan ja dra oxå. Haha... Rent ska de va,  shysst hygien lixom,  alltid härligt!

Nä om man ska ta coh sätta fart  på arslet! Haha...   Massa kramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar