måndag 4 januari 2016

Måndag

Härligt  ännu en ledig dag. Men idag har ja då fasen inte gjort mycket. Varot på långpromenad med karizma såklart, sen kastade ja iväg frisbeen på ett lastbilsflak och den får ja aldrig se igen. Suck! Tror ni min hund blev ledsen eller? Tro mig...  Hon konner sakna sen rejält imorgon när rutinen brister att kasta den på morgonen som alltid!

Annars har ja inte gjort ngt.  Handlat lite smått bara men annars lata mig.  Börja känna mig lat och trött, fet och bara överjödd!  Hua...  Ev ska ja till sthlm igen imorgon och träffa syster yster och barnen.  Mamma är där oxå 😊

Nä, nu blir de sängdags. Har kollat på unbroken och den va hemsk! Men de va baserad på sann berättelse och de gjorde mig ont att se den, men den va absolut sevärd. Borsta tänder och lägg sig... Sov gott allihopa och hoppas ni sover gott!

Sorry för tråkinlägg men som vanligt händer de inte skit mycket i mitt liv direkt just nu.  Förutom att lägenheten börjar bli klar invändigt äntligen! Så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar